BrainMarket se spreminja! Za več informacij: klikni tukaj

Pogoji poslovanja

1.) ZA ZAČETEK

1.1.) Našo spletno trgovino BrainMarket (www.brainmarket.si) z vrhunskimi izdelki upravlja družba BRAINMARKET s.r.o., s sedežem na naslovu Hladnovská 83/93, Muglinov, 712 00 Ostrava, Češka, registrska št.: 03488578, vpisana v poslovni register, ki ga vodi Okrožno sodišče v Ostravi, pod ref. št. C 60256. V nadaljevanju bomo o naši družbi BRAINMARKET s.r.o. poenostavljeno pisali kot o nas – zato bomo pisali v prvi osebi množine – »mi«.

1.2.) Ko boste karkoli, ampak resnično karkoli, naročili na našem spletnem mestu www.brainmarket.si (v nadaljevanju skrajšano »naše spletno mesto«), se tukaj in zdaj dogovorimo, da bodo nastalo pravno razmerje urejali ti Pogoji poslovanja naše spletne trgovine. Z namenom poenostavitve bomo uporabljali samo okrajšavo »Pogoji spletne trgovine« ali »ti Pogoji spletne trgovine«.

1.3.) Neposredni bomo in vas ne bomo skrivali za kakršnimikoli izrazi. Za nas boste v teh Pogojih spletne trgovine preprosto »vi« – o vas bomo torej govorili v drugi osebi množine. Vi ste vsi, ki pri nas nekaj kupite, ne glede na to, ali ste potrošnik ali podjetnik. Vendar za potrošnike v nekaterih primerih veljajo drugačni pogoji. Pojasnili vam jih bomo v nadaljnjem besedilu teh Pogojev spletne trgovine.

1.4.) Verjetno ste dojeli, da je tisto, kar je navedeno v narekovajih, okrajšava in ima svoj točno določen pomen. 

1.5.) Te Pogoje spletne trgovine ureja češka zakonodaja, zlasti zakon št. 89/2012, civilni zakonik, kakor je bil spremenjen. Ker bomo ta zakonik občasno uporabljali, ga bomo skrajšali v »CZ«. Naše pogodbeno razmerje se sklepa samo in zgolj v češkem jeziku.

1.6.) Včasih trgovanje ni enostavno in s sabo prinaša veliko skrbi. Če se postavijo meje in pravila igre, bo vsak vedel, kaj lahko in česa ne sme početi ter kaj ga čaka v primeru kršenja pravil. Oglejmo si.

2.) KAJ SKLEPAMO

2.1.) Vse blago, ki ga boste kupovali pri nas, boste najprej vstavili v virtualno nakupovalno košarico. Ko boste v nakupovalni košarici imeli vse, kar potrebujete, se bomo dogovorili o načinu dostave in plačila. Nato boste identificirali sebe oziroma svoje podjetje ter oddali naročilo. Naročilo je zavezujoče in se mu ne morete kar tako odreči. Registrirani uporabniki preskočijo korak identifikacije. O registraciji bomo govorili v nadaljevanju.

2.2.) Navajanje našega blaga na našem spletnem mestu, vključno z njegovo ceno, je zgolj informativnega značaja in ne pomeni ponudbe za sklenitev pogodbe v smislu dol. člena 1732 CZ. Če izvedete korake iz točke 2.1. Pogojev spletne trgovine in napredujete vse do oddaje naročila, boste izvršili ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe.

2.3.) Preden kliknete na gumb »oddaj naročilo«, lahko prosto preverite in spremenite predmet naročila ter druge podatke.

2.4.) Vašo ponudbo bomo pregledali in če bo vse v redu ter bomo imeli blago na zalogi itd., vam bomo takoj poslali e-poštno sporočilo, v katerem bomo vašo ponudbo sprejeli. Kupoprodajna pogodba med vami in nami je tu. Če pa se nam kaj ne bo zdelo prav ali ne bo ustrezalo, bomo potrdili sprejem ponudbe in vas pozvali k dopolnitvi podatkov ali drugih informacij, oziroma vaše ponudbe ne bomo sprejeli. O vsem vas bomo obvestili po e-pošti.

2.5.) Z oddajo vašega naročila štejemo, da se strinjate z uporabo komunikacijskih sredstev na daljavo za sklenitev kupoprodajne pogodbe. To je verjetno očitno, vendar je treba tukaj zapisati. Sicer smo to že omenili, vendar za vsak primer poudarjamo, da so ti Pogoji spletne trgovine sestavni del sklenjene kupoprodajne pogodbe.

3.) NAŠI SIMPATIZERJI ALI REGISTRACIJA

3.1.) Če želite pri nas nakupovati pogosteje, vam priporočamo, da se registrirate. Na našem spletnem mestu imamo registraciji namenjen preprost obrazec. Izpolnili nam boste nekaj podatkov in si s tem prihranili čas pri prihodnjih naročilih. Poleg tega boste pridobili številne druge ugodnosti. Z registracijo dobite svoj račun (v nadaljevanju skrajšano »Moj račun«).

3.2.) Dostop do Mojega računa je zaščiten s prijavnimi podatki: Z vašim e-naslovom in geslom, ki ste si ga izbrali. Do vašega gesla nimamo dostopa in poznate ga samo vi. Če geslo pozabite, vam bo naš sistem na vašo zahtevo poslal e-pošto z informacijami za nastavitev novega gesla. Uporabniško ime in geslo lahko kadarkoli spremenite v Mojem računu.

3.3.) Da bi preprečili zlorabo Mojega računa in se izognili kršitvi naših zakonskih obveznosti, uporabe Mojega računa ne smete omogočiti tretjim osebam.

3.4.) Dogovorimo se, da bodo vsi vaši vneseni podatki v Mojem računu pravilni in resnični. Podatke v Mojem računu morate posodabljati sami. Če se katerikoli podatek, ki ste ga v preteklosti vnesli v Moj račun, spremeni, ga posodobite.

3.5.) Če prekršite katerokoli od svojih obveznosti do nas, vam lahko začasno onemogočimo dostop do Mojega računa ali ga v celoti prekličemo. Dogovorimo se, da če Mojega računa ne boste uporabljate aktivno najmanj 12 mesecev, vam ga prav tako lahko prekličemo.

3.6.) Svojo e-pošto in geslo morate zaščititi pred zlorabo. Če komurkoli razkrijete svoj e-naslov ali geslo za prijavo, boste za to odgovarjali. Morebitna uporaba vašega Mojega računa s strani take tretje osebe gre na vaš račun in ste zanjo odgovorni, kot da bi Moj račun uporabljali sami.

3.7.) Takoj ko presodite, da sta bila vaš e-naslov in geslo za prijavo odtujena ali da je bil vaš Moj račun zlorabljen, morate nemudoma stopiti v stik z nami in zahtevati blokado dostopa.

4.) KOLIKO IN KAKO PLAČATI

4.1.) Cene, navedene pri posameznem blagu na našem spletnem mestu, so zgolj informativne in niso zavezujoče. Cena postane zavezujoča šele, ko sprejmemo vašo ponudbo v skladu s točko 2.3. teh Pogojev spletne trgovine. Tako dogovorjena cena je pogodbena in končna. Načeloma pa velja, da boste imeli cene navedene na našem spletnem mestu, vendar najbrž razumete, da se moramo tudi mi nekako zaščititi, če bi šlo kaj narobe.

4.2.) Cene na našem spletnem mestu so navedene tako z DDV kot brez DDV, da si boste lahko predstavljali, koliko dobimo mi in koliko naša država. Če ni navedeno drugače, cena vedno vključuje DDV in vse povezane dajatve.

4.3.) K ceni za blago se vedno prišteje cena za izbrani način dostave in cena za izbrani način plačila. Če blago naročite v zadostnem finančnem obsegu, dostavo lahko dobite tudi brez dodatnih nepotrebnih stroškov. Informativno ceno načina dostave in načina plačila vam bomo ponovno zavezujoče potrdili, ko bomo sprejeli ponudbo. Upoštevajte, da informacije o cenah dostave in plačila veljajo samo na ozemlju Češke republike in Slovaške. Cene za druge države določamo individualno po predhodnem dogovoru.

4.4.) Odločite se lahko, kateri način dostave boste izbrali, in sicer izmed naslednjih možnosti:

  • Dostava prek storitev družbe GLS;
  • Dostava prek storitev družbe ExpressOne;

 

Ceniki posameznih prevoznikov so na voljo na strani VSE O NAKUPU.

4.5.) Blago dostavimo šele po plačilu dogovorjene cene, razen če se v redkih primerih ne dogovorimo drugače. Dogovorimo se, da dol. člena 2119(1) CZ ne bomo uporabljali. Izberete lahko, na kateri način želite plačati, in sicer izmed naslednjih možnosti:

  • Brezgotovinsko – nakazilo na naš račun pred odpremo blaga;
  • V gotovini – po povzetju;
  • Brezgotovinsko – spletno plačilo s kartico prek plačilnega prehoda Global Payments s.r.o. pred odpremo blaga;
  • Brezgotovinsko – spletno bančno nakazilo z izbranih bank pred odpremo blaga;
  • Brezgotovinsko – plačilo Apple Pay in Google Pay prek elektronske denarnice;
    V gotovini – pri osebnem prevzemu.

4.6.) Če boste plačali v gotovini, je cena plačljiva ob prevzemu blaga. Če boste plačali brezgotovinsko, je cena plačljiva v sedmih dneh od sklenitve kupoprodajne pogodbe. Če do takrat ne boste plačali, bomo vaše naročilo preklicali, natančneje, odstopili bomo od kupoprodajne pogodbe.

4.7.) Dogovorimo se, da boste pri negotovinskih plačilih navedli dodeljeno referenčno številko. Nadalje velja, da je cena plačana šele v trenutku, ko je knjižena na naš račun.

4.8.) Kar zadeva račun, bo seveda vseboval vse potrebne podatke in poslali ga bomo na vaš e-naslov, da zaradi nas ne bo treba sekati gozda.

4.9.) Če vam blago pošljemo in ga iz kakršnegakoli razloga ne prevzamete, bo to šlo na vaš račun. Ponovno dostavo ali dostavo na drug izbrani način vam bomo zaračunali, vi pa jo boste dolžni plačati.

4.10.) Tu navajamo še eno obvezno informacijo, tokrat iz zakona št. 112/2016 iz Zbirke zakonov Češke republike (v nadaljevanju z okrajšavo »Zbirka«), o vodenju evidenc o prodaji, kakor je bil spremenjen: Na podlagi zakona o vodenju evidenc o prodaji mora prodajalec kupcu izstaviti račun. Hkrati mora prodajo naznaniti davčnemu organu prek spleta; v primeru tehničnega izpada najpozneje v 48 urah.

4.11.) Radi vas imamo in v naši spletni trgovini lahko uporabite različne kupone za popust. Vendar je pomembno povedati, da kuponov ni mogoče uporabiti za izdelke, ki so v akciji ali razprodaji ali pa preprosto niso uvrščeni med izdelke, za katere je popust mogoče uveljaviti. 

5.) KDAJ BO BLAGO PRISPELO K VAM IN KDAJ BO VAŠE

5.1.) Redko se lahko zgodi, da situacije ne bo situacija ušla iz rok in bo vse skupaj trajalo nekoliko dlje. Načeloma pa velja, da boste blago od nas prejeli v dveh delovnih dneh od prejema plačila ali v primeru nakupa po povzetju v dveh delovnih dneh od sklenitve kupoprodajne pogodbe. Vendar se ne zavezujemo k nobenemu datumu dostave.

5.2.) Takoj ko bomo blago predali ali odpremili, smo izpolnili svojo dobavo v smislu CZ. To pomeni, da bodisi z vašim prevzemom ali predajo prvemu prevozniku na vas preide nevarnost škode na blagu.

5.3.) Takoj ko prevzamete svoje blago, bodisi od nas bodisi od prevoznika, skrbno preverite brezhibnost embalaže. Če odkrijete kakršnokoli poškodbo embalaže, o tem takoj obvestite prevoznika. Če bo embalaža poškodovana tako, da lahko domnevate, da je nekdo poskušal nepooblaščeno vdreti vanjo ali da je lahko poškodovano tudi blago, vam ni treba sprejeti blaga od prevoznika, na nas pa se za nadaljnje ukrepanje obrnite na številki: +420 555 333 688. Da bi se izognili nepotrebnim nevšečnostim, samo blago čim prej po prejemu preglejte.

5.4) Za vsak primer se dogovorimo za pridržanje lastninske pravice, na podlagi katere bo veljalo, da boste lastnik blaga postali šele po celotnem plačilu dogovorjene cene.

6.) ODGOVORNOST NA PRVEM MESTU

6.1) Odgovorni smo za to, da je blago brez napak, z običajnimi lastnostmi in v ustrezni količini, meri ali teži. Upoštevajte, da nismo odgovorni za napake drugih, na primer prevoznikov ali ponudnikov internetnih storitev. Tako je pošteno.

6.2.) Točka 6.1 teh Pogojev spletne trgovine morda ne velja vedno. Gre za naslednje primere:

  • Nismo odgovorni za napako, zaradi katere je bila dogovorjena nižja cena;
  • Nismo odgovorni za obrabo blaga, ki je posledica običajne uporabe;
  • Pri rabljenem blagu nismo odgovorni za napake, ki ustrezajo meri njegove uporabe in obrabe, ki jo je imelo blago, ko vam je bilo dobavljeno.

6.3.) Če menite, da nismo upoštevali našega dogovora, na primer, da blago nima lastnosti, ki bi jih moralo imeti, ne oklevajte in se nam oglasite. Z zadevo se bomo soočili. O napaki na blagu nas morate obvestiti (vložiti reklamacijo) brez nepotrebnega odlašanja, ko ste imeli možnost spoznati blago in odkriti napako, vendar najpozneje v šestih mesecih od datuma dobave blaga.

6.4.) Reklamacijski zahtevek lahko vložite na več načinov:

 

6.5.) Za hitrejšo obravnavo reklamacije nam posredujte naslednje podatke:

  • Vaše identifikacijske podatke: številko naročila, ime, priimek, e-naslov, telefonsko številko ali ime podjetja, če ste kupovali za podjetje;
  • Opišite nam, na kaj se reklamacija nanaša; k reklamaciji priložite tudi dokumente, povezane z reklamacijo, in po možnosti fotografije;
  • Sporočite nam, kaj od nas zahtevate.

6.6.) Da bi vam zagotovili, da vašo reklamacijo obravnavamo, vam bomo prejem vaše reklamacije potrdili v enaki obliki, kot smo jo prejeli od vas. V potrditvi vam bomo sporočili, kdaj smo vašo reklamacijo prejeli, kaj vsebuje in kaj zahtevate. Upoštevajte, da vas lahko med obdelavo vaše reklamacije prosimo za nekaj dopolnitev ali pojasnil. Čas, ki ga porabite za dopolnitev ali pojasnitev reklamacijskega zahtevka, pa se ne šteje v čas, ki je potreben za obdelavo reklamacije.

6.7.) Vašo reklamacijo bomo obdelali v tridesetih dneh. Poskrbeli bomo, da bomo presodili, ali je reklamacija upravičena ali ne.

6.8.) Po presoji boste od nas prejeli poročilo o rešitvi reklamacije. V poročilu vas bomo obvestili o:

  • Odločitvi, ali je reklamacija upravičena ali ne;
  • Utemeljitvi, ki nas je privedla do odločitve;
  • Pravnem pouku o tem, kaj storiti, če se z našo odločitvijo ne strinjate.

6.9.) Prepričani smo, da vas bo razveselilo dejstvo, da vložitev in obdelava reklamacije nista plačljivi.

6.10.) Lahko se tudi zgodi, da vaše reklamacije sploh ne bomo sprejeli. To delamo iz treh razlogov: podobno vašo reklamacijo že obravnavamo, enako reklamacijo smo že obravnavali ali pa ste reklamacijo vložili prepozno.

6.11.) Ali veste, kaj lahko zahtevate pri uveljavljanju reklamacije? V primeru, da je napako blaga, ki je bila upravičeno reklamirana, mogoče odpraviti, imate pravico do popravila ali dopolnitve tega, kar manjka, oziroma do ustreznega popusta na ceno. V primeru, da je napaka blaga, ki je bila upravičeno reklamirana, neodstranljiva in blaga ni mogoče pravilno uporabljati, lahko odstopite od kupoprodajne pogodbe ali zahtevate ustrezen popust na ceno.

6.12.) Če želite prebrati dobesedno besedilo členov o pravicah iz naslova nepravilne izpolnitve, vas usmerjamo na naslednje določbe: členi 1914 do 1925 CZ, členi 2099 do 2117 CZ, členi 2161 do 2174 CZ in na splošno zakon št. 634/1992 iz Zbirke, o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen.

7.) KOMUNIKACIJA IN DOSTAVA

7.1.) Živimo v digitalni dobi, zato bo za nas in za vas zagotovo bolj priročno, če bo komunikacija med nami potekala elektronsko prek našega spletnega mesta in e-pošte oziroma prek mobilnega telefona. Zato si bomo dokumente, obvestila, pozive ali druge informacije dostavljali primarno v elektronski obliki. Če to ne bo mogoče storiti po elektronski poti, lahko zadeve dostavimo po pošti ali osebno.

8.) ZA POTROŠNIKE

8.1.) Najprej se dogovorimo, kdo je potrošnik. Tako je potrošnik opredeljen v dol. člena 419 CZ: »Potrošnik je vsaka oseba, ki zunaj okvira svoje poslovne dejavnosti ali zunaj okvira samostojnega opravljanja svojega poklica sklene pogodbo s podjetnikom ali kako drugače posluje z njim.«.

8.2.) Potrošnik je po naši zakonodaji šibkejša stranka in šibkejšo stranko je vendarle treba zaščititi. Eden od načinov zaščite je, da vas moramo o različnih stvareh obveščati. Kaj torej morate vedeti:

  • Stroške sredstev za komuniciranje na daljavo (internet, telefon) krijete sami, vendar se ti ne razlikujejo od osnovne tarife vašega operaterja;
  • Plačali ne boste nobenega predplačila, saj je cena blaga načeloma plačana vnaprej;
  • Za izvensodno reševanje pritožb se obrnite na naš e-naslov: info@brainmarket.si;
  • Po elektronski pošti vam bomo takoj poslali potrditev, da smo vašo pritožbo prejeli;
  • Informacije o obravnavi vaše pritožbe vam bomo nato poslali tudi na vaš e-naslov;
  • Imate pravico do izvensodnega reševanja potrošniškega spora;
  • Organ za izvensodno reševanje potrošniških sporov je Češki tržni inšpektorat (Česká obchodní inspekce), s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, Češka, registrska št.: 000 20 869, spletni naslov: https://adr.coi.cz/en; drugo platformo za spletno reševanje sporov boste našli na tem spletnem naslovu: http://ec.europa.eu/consumers/odr;
  • Informacije o pravnem razmerju (o kupoprodajni pogodbi) bodo v elektronski obliki shranjene pri nas;
  • Te informacije niso javno dostopne;
  • Na zahtevo vam bomo informacije in dokumente poslali;
  • Kupoprodajno pogodbo je mogoče skleniti samo v češkem jeziku;
  • Ne zavezuje nas noben kodeks ravnanja v smislu dol. člena 1826 CZ;
  • Evropski potrošniški center Češka (Evropské spotřebitelské centrum Česká republika), s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, Češka, internetni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).

8.3.) Pozor! Velika prednost, ki jo imate kot potrošniki pred podjetniki, je, da za vas ne velja šestmesečni rok za uveljavljanje napake (za reklamacijo), temveč lahko kot potrošniki svojo pravico iz naslova nepravilne izpolnitve (do reklamacije) uveljavljate v štiriindvajsetih mesecih od prevzema blaga.

8.4.) Pravico do prodaje blaga imamo na podlagi obrtnega dovoljenja. Nadzor nad obrtno dejavnostjo v okviru svojega delovanja izvaja pristojni inšpektorat za delo. Nadzor nad področjem varstva osebnih podatkov izvaja nadzorni organ za varstvo osebnih podatkov. Češki tržni inšpektorat v določenem obsegu med drugim izvaja nadzor nad spoštovanjem zakona št. 634/1992 iz Zbirke, o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen.

8.5.) Kot potrošniki imate pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga in kakršnihkoli posledic v štirinajstih dneh od datuma prevzema blaga, saj je kupoprodajna pogodba vedno sklenjena prek komunikacije na daljavo. V primeru dobave več vrst blaga ali dobave več delov se rok štirinajst dni šteje od datuma prevzema zadnje dobave blaga. Za vaše udobje smo na našem Spletnem mestu pripravili obrazec, ki vas bo vodil skozi postopek vračila. Za prikaz spletnega obrazca kliknite tukaj. Izberite tip »Vračilo«.

8.6.) Če se odločite za odstop od kupoprodajne pogodbe v skladu s točko 8.3. teh Pogojev spletne trgovine, upoštevajte, da nam morate kupljeno blago vrniti brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v 14 dneh od odstopa od kupoprodajne pogodbe. Enako bomo mi storili z denarjem, ko bo blago prispelo k nam.

8.7.) Odstop od kupoprodajne pogodbe pravzaprav pomeni, da nam blago vrnete nepoškodovano, mi pa vam vrnemo kupnino (denar), zmanjšano za stroške dostave in plačila. Stroške vračila blaga krijete vi. Če nam vrnete poškodovano blago, se strinjamo, da smo upravičeni, da morebitno škodo na blagu enostransko odbijemo od terjatve (zahtevka) za vračilo njegove cene.

8.8.) Velikodušnost ima svoje meje. Upoštevajte, da odstop v skladu z dol. člena 1837 CZ od kupoprodajne pogodbe ni možen, med drugim, če ste kupili blago:

  • Ki je bilo prilagojeno v skladu z vašimi željam ali za vašo osebo;
  • Ki je hitro pokvarljivo;
  • Ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom;
  • Ki je bilo v zaprti embalaži in ste ga vzeli iz embalaže ter ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti.

8.9.) Če skupaj z blagom od nas prejmete tudi darilo in nato odstopite od kupoprodajne pogodbe, se strinjamo, da s tem preneha tudi darilna pogodba in da nam boste skupaj z blagom vrnili tudi darilo. Nekoliko bolj zapleteno to pomeni, da je darilna pogodba sklenjena z razveznim pogojem.

8.10.) Če naročite izdelek, ki vsebuje alkohol (npr. vino). Zaradi prepovedi prodaje alkohola osebam, mlajšim od 18 let, bo kurir ob predaji vaše pošiljke z alkoholnimi izdelki preveril vašo starost.

 

9.) ZA KONEC

9.1.) Če se o nečem dogovorimo v medsebojni e-poštni komunikaciji, ima to prednost pred tem, kar je navedeno v teh Pogojih spletne trgovine.

9.2.) Občasno je treba Pogoje spletne trgovine v razumnem obsegu spremeniti. Če ugotovimo, da so potrebne določene izboljšave ali druge spremembe, bomo izdali spremenjeno različico Pogojev spletne trgovine. O novih Pogojih spletne trgovine vas bomo obvestili na našem spletnem mestu in po e-pošti. V tem primeru imate pravico do zavrnitve sprememb in ukinitve Mojega računa.

9.3.) Če katerakoli določba postane neveljavna ali neučinkovita zaradi spremembe zakonodaje ali drugih razlogov, ostale določbe ostanejo veljavne, razen če je to v nasprotju z njihovim namenom in če ne gre za določbe, ki jih ni mogoče ločiti od preostale vsebine Pogojev spletne trgovine.

9.4.) Kupoprodajno pogodbo, katere sestavni del so ti Pogoji spletne trgovine, ureja pravo Češke republike, o vseh sporih, ki izhajajo iz te pogodbe, pa bodo odločala pristojna sodišča v Češki republiki. Če razmerje, ki nastane s kupoprodajno pogodbo, vključuje mednarodni element, potem se dogovorimo, da se razmerje kljub temu ureja v skladu s češkim pravom. Izbira prava iz prejšnjega stavka vas kot kupca potrošnika ne prikrajša za varstvo, ki ga zagotavljajo določbe pravnega reda, od katerih ni mogoče pogodbeno odstopati in ki bi se sicer uporabljale, če ne bi bilo izbire prava, v skladu s členom 6(1) Uredbe (ES) št. 593/2008 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. junija 2008 o pravu, ki se uporablja za pogodbena obligacijska razmerja (Rim I).

9.5.) Naše pravice, ki naj bi po svoji naravi ostale tudi po prenehanju kupoprodajne pogodbe, bodo ostale veljavne in izvršljive.

9.6.) Upoštevajte, da prevzemate tveganje spremembe okoliščin v smislu člena 1765(2) CZ.

9.7.) Informacije v povezavi z varstvom vaših osebnih podatkov, ki jih bomo obdelovali, so na voljo v Pravilniku o zasebnosti. Najdete ga na našem Spletnem mestu.

9.8.) Naslednje priloge so sestavni del teh Pogojev poslovanja in so na voljo na našem spletnem mestu:

 

brainmarket.si

Za BRAINMARKET s.r.o.

Ing. Jiří Votava, poslovodja