BrainMarket se spreminja!
BrainMarket se spreminja
dovolite mi, da z vami delim nekaj, na čemer smo v zadnjih mesecih intenzivno delali – rebranding našega spletnega mesta BrainMarket. Morda ste že opazili, da se spreminjamo, in rad bi vam pojasnil, zakaj smo se odločili za ta veliki korak.
Rast in razvoj blagovne znamke
BrainMarket je nastal pred sedmimi leti z jasnim ciljem: ponuditi vam kakovostne izdelke, ki podpirajo vaše zdravje, dobro počutje in osebni razvoj. V letih od takrat pa smo se razširili – tako na področju asortimenta kot tudi storitev in skupnosti, ki nas obkroža. Kar se je začelo kot majhen garažni projekt, je zraslo v blagovno znamko, prisotno v 9 državah, kjer je zaposlenih že več kot 100 ljudi. Zato naša izvorna podoba in logotip nista več v celoti odražala, kdo smo danes.
Boljša komunikacija z vami
Želimo, da naša blagovna znamka bolje izrazi naše vrednote – kakovost, zaupanje, inovativnost in predvsem vrhunsko skrb za vas, naše spoštovane stranke. Nova vizualna podoba nam bo omogočila jasneje sporočati, kdo smo in kaj vam lahko ponudimo.
Enostavnejša in preglednejša izkušnja
Del rebrandinga je tudi trud, da vse, kar počnemo, poenostavimo in naredimo preglednejše. Želimo, da je nakupovanje na BrainMarketu za vas prijetno – tako vizualno kot tudi funkcionalno.
Zaveza za prihodnost
Nov videz ni zgolj menjava logotipa – je odsev naše vizije za prihodnost. Želimo vam še naprej prinašati le najboljše, se nenehno izboljševati in biti vaše zanesljivo oporišče na poti do zdravega in harmoničnega življenja.
Kaj ostaja enako
Ostajamo zvesti vrednotam, na katerih smo zgradili BrainMarket:
Hvala vam za zaupanje,
ki nam ga izkazujete, in verjamemo, da vam bo naš novi vizualni slog prav tako všeč kot nam. Vaša podpora je naša gonilna sila za nenehno premikanje meja, kako biti za vas še boljši. BrainMarket namreč nikoli ni bil zgolj o izdelkih – predvsem je to prostor, kjer povezujemo ljudi s podobnimi vrednotami.
Vaše mnenje nam ogromno pomeni. Zato se veselimo vaših odzivov glede nove podobe, pa naj gre za logotip, dizajn ali splošen vtis o rebrandingu.
Jiří Votava
Ustanovitelj BrainMarketa